Saturday, August 14, 2010

My sleeping prince







4 comments:

  1. Vilken liten plutt! Det ser ju jatte skont ut att ligga pa mage sa dara... Neo saknar dig och mamman din med!

    ReplyDelete
  2. Pusss mitt hjärta. Saknar dig mé xoxo

    ReplyDelete
  3. gull gull, Neo med långa fötterna ....

    Sirina, det var så roligt att min svägerska bor nästan precis bredvid dig, tvärs över allén bara. Men tråkigt nog kunde jag inte komma upp och hälsa på denna gång. Fast det gör ju att jag kanske nästa gång kan! Kul kul....hälsa David. Jag tänker på honom varje gång jag står på en tågstation.

    ReplyDelete
  4. Visade Vincent bilderna och han bara alskar bilden i mitten... dar hans fotter ser super stora ut =). Dom tva forsta bilderna ar super sota gumman.. me like! Vincent sa att du borde gora en poster av den mitten bilden och satta pa vaggen =).

    ReplyDelete